GatitoX74
Nuovo utente
- Registrato
- 17 Ago 2021
- Messaggi
- 38
- Punteggio reazioni
- 14
- Provincia
- Como CO
- Auto ed Allestimento
- Tucson Excellence MY21 Teal
Ho contattato il supporto del sistema infotainment di Hyundai qui : Customer Support
e la risposta è stata la seguente
"Samsung S21 has not been tested with our AVN till now so it could be compatibility issue. Maybe in the future update it will be tested and taken in consideration but nothing can be confirmed now"
"However our engineers are working on this and maybe there will fix this in the next update"
"The next update will be in April , once the update is released the new features will be announced on the website"
Magari chi ha l'S21 puo provare ad aprire un altro ticket in modo che si accorgano che il problema è diffuso...
D.
e la risposta è stata la seguente
"Samsung S21 has not been tested with our AVN till now so it could be compatibility issue. Maybe in the future update it will be tested and taken in consideration but nothing can be confirmed now"
"However our engineers are working on this and maybe there will fix this in the next update"
"The next update will be in April , once the update is released the new features will be announced on the website"
Magari chi ha l'S21 puo provare ad aprire un altro ticket in modo che si accorgano che il problema è diffuso...
D.